fredag, äntligen!

vilken dag, jag har haft tur hela dagen kan man säga. eller ja! så gott som.
börja imorse. jag blev snabbt klar med sminkning och hår. så jag hade lugn och ro att läsa tidning och äta ngt. och sen fick jag ut till bussen, och här kommer det! ; den var helt tom! inte någon förutom busschauffören då såklart. herregud, ställde mig och kollade, så jag bara.. nu vet man ju inte var man ska sitta! haha.    annars brukar bussarna vara fulla, och 3 av 5 dagar får man stå!  jag blev chokad minst sagt!
sen blev det praktiken, den gick väl bra! hade väldigt lite att göra idag, och det var skönt ska jag lova. :) och sen slutade jag redan två, wihu! :) och nu kommer min andra tur historia;
fem över två kom jag iväg därifrån, små sprang till stadsbussen, för jag visste att från kopparmölle gick bussen 14.25, när klockan var 14.09 körde bussen, missa den alltså precis! och jag blev så arg.. iaf, 14.21 kommer nästa stadsbuss. jag blev stressad och ville bara att den skulle hoppa över de få hållplatserna som är på vägen. 14.25 chansar jag stort! och hoppar av på kopparmölle. jag springer över ett övergångsställe för att i hopp om att hinna med, och sen får jag stå och vänta på ett annat. och sen fick jag små springa en liten bit.  och när jag väl stod där, tickade klockan på. så jag gav upp allt hopp om att hinna med och i mina tankar som jag stod och var på väg att gå, kommer den! fem minuter sen var den, och vem ska jag tacka?!  säg bara så tackar jag. 
uh, skönt, riktigt skönt! :)
nu ska jag kolla bdb, sen duscha, sen ska jag städa upp på rummet, och sen fixa med filmer åter idag igen. :) och sen ikväll blir det hem till älskling.



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0