film galen.

nu har jag satt in alla filmerna. och ställt tillrätta. :) ser att jag behöver ännu en till dvd hylla. suck. men den står snyggt där den står iaf, men mina nya inköpta saker på toppen. :) ni får en bild, när min hylla har kommit. eftersom den översta saknas ;b så ser lite dumt ut.
marlene och lucas var här innan ett tag. :) lucas och jag åt äppel, och sen skulle vi ut och spränga vårt pepparkakshus, men den ville inte sprängas av smällarna. haha. så den står kvar där ännu, om någon vill spränga.  jag brände tummen då också förresten, arh, så satans ont. nu har jag ont i  båda tummarna, vad kommer sen, resten av fingrarna? 
förresten så ser det inflamerat ut där jag skar mig ;s få blir på med jelonet och kompress! ut med skitet haha ;D 

nu sitter jag och väntar på pizza, och håller på att halv dö av hunger. det är iaf en halvtimme kvar. :( och jag vet inte ens vad jag ska göra, hjälp. hatar att vara rastlös ;s fan det värsta som finns, efter falska människor ;)
iaf, vid åtta kommer nog älsk. :) och antingen ska vi se den gröna milen, som jag har på film som vi sett, men vi gillade den, eller så som i himlen, som pappa har på film som jag har sett, men nicklas gillar svenska filmer, så det blir väl antagligen den, eller ska jag se om jag kan locka med en annan film ;b



puss




nästa alla mina filmer ;b
jag är rätt tokig i filmer, och måste alltid ha.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Du har alla världens filmer + några till!!

2009-02-01 @ 20:11:32
URL: http://oliviaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0