filla på hal is

ni som bor i bjuv, kommer få en go stund om ni är ute, eftersom JAG ska ut och cykla, och det är skit halt :D haha, det kommer bli filla på hal is.
kommer ihåg när jag gick på högstadiumet, och skulle cykla till skolan, 15 minuter max?  (kom alltid försent vilken tid jag än cyklade) men iaf, på vintern när det var halt och snö. jag vet inte hur många gånger jag brukade halka, det var inte en gång på en dag nej då. det var upp till tio gånger. fyfan, alltid hade jag nya blåmärken på låren och armarna ;b haha. 
nej, jag får cykla ut nu, och försöka att INTE slå ihjäl mig.
jag skriver när jag kommer hem, så ni vet jag har överlevt.



puss


Kommentarer
Postat av: Olivia

Du behöver inte is för att trilla med cyklen älskling :$

2009-01-07 @ 17:25:05
URL: http://oliviaway.blogg.se/
Postat av: soeticz

vackert hår :D

2009-01-08 @ 04:00:18
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0