en gång i tiden var jag pappas flicka..

vad får en människa att gå hemma, fast han har så ont, att han kräker, han kan inte äta, och fryser hela tiden.
kan någon säga det till mig? för jag fattar inte varför! sjukhus finns, använd de.

det är min pappa som är sjuk, vatt i ett år nu.. och han äter piller, men de hjälper inte, och jag fattar inte varför han INTE går tillbaka till sjukhuset, där finns alltid någon annan medecin, men!! kan han opereras och bli bra igen! varför gör han inte det? förstår inte han hur jag känner när han går runt och skriker, darrar, skakar, klöks, inte äter, bara ligger ner, slå omkring sig. 
för jag mår banne mig inte ihellre bra av att se min pappa sådär, för två år sen, hade jag en pappa som var glad, skratta, skämta, lekte (då med alice och de andra pluttarna) spred glädje.. men nu? har någon bytat ut min pappa i hemlighet? isåfall vill jag att personen kommer och ger tillbaka min pappa, för jag står snart inte ut länge.
det är skönt när mamma är hemma, då har jag ändå någon jag kan prata med! och annars är ju nicklas här oftast, men ikväll! ikväll är han på hockey, och mamma ska jobba.. så det är jag och min såkallade pappa hemma.. jag har ångest för det! kan ni fatta, ångest för att vara med sin pappa?! jag står inte ut med att höra honom hela tiden..ibland hörs det som om han ska kvävas. och ibland eller hela tiden är jag rädd att han ska falla ihop. visar dagar ser han rent ut sagt död ut. jag står inte ut.
jag förstår inte varför han inte går tillbaka.. det kommer inte bli bättre, och han säger att de inte kan göra ngt, men läkarna har sagt de kan göra andra saker, om inte de han fick skulle hjälpa.
fanfanfan.





riktigt ful bild, men vi hade kul.

Kommentarer
Postat av: Sofie

låter inte bra filla :/

miss u <3

2009-01-05 @ 16:55:18
URL: http://sofiehansen.blogg.se/
Postat av: alexandra

åw :( hoppas det blir bättre <3

2009-01-05 @ 19:14:46
URL: http://amkjo.blogg.se/
Postat av: Sofie

haha, jag har faktiskt till och med dig på blogglovin, så jag följer dig. och kände att de var på tiden att jag lämnade ett spår efter mig :p

<3

2009-01-05 @ 19:51:56
URL: http://sofiehansen.blogg.se/
Postat av: alexandra

:( jodå det är ovanligt bra <3

2009-01-05 @ 20:40:31
URL: http://amkjo.blogg.se/
Postat av: Olivia

Filla, du vet att du alltid har mig! 12 års vännskap är inget jag bara slänger bort sådär. <3 Du vet var du har mig hjärtat.

2009-01-05 @ 20:43:10
URL: http://oliviaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0