en fredag kväll.

nu är jag hemma igen, eller har varit ett tag :) direkt jag kom in hoppa jag in i duschen, och sen la jag mig i sängen och sov ett tag :)
nu väntar jag på att älsk ska komma. :*:*   och sen blir det mysmaraton!

praktiken gick väl bra, blev nästan en tumme kortare, har ett stort jack(?) i tummen, och det  fladdrar en bra bit hud som inte går att dra av, för det gör självklart ont! men dock har jag inte ont i handen längre, som tur är. :)  och illa mår jag inte iheller mera, och inte i huvudet, det hjälpte med två ipren och lite nybakat börd ;)  men dock har jag ont i halsen, det gör så djävulskt ont när man är ute ;s och andas in. det känns som inne i halsen bara svullnar mer och mer. men det är ju en inbillning, men en läskig sådan. ;b


nej, nu får jag äta ngt.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0