betty boop

nuuuuuuuu är jag hemma igen! :D och helt trött, jätte trött. den sista timmen gick jag bara och gäspa. ska bli skönt att få sova ut :) dock blir det jobbigt utan en pojkvän som då&då håller om en, men det ska nog gå. :) hade tänkt vara uppe länge :D fixa med ny deisgn, får se hur det blir med det. känner mig tom på ideer. hmm! sen måste jag fixa bild på mig i terminsbevistet, suck. :(  
iaf, på väla blev det foundation, rouge och tre par trosor med betty boop på. har blivit helt förälskad i henne, kan mycket väl vara fär att min moster älskar henne, och jag vill va som min moster :$  fick ju en väska av min moster med henne på! :D 
sen blev det vidare till citygross! där köpte jag två ljushållare, rosa. :)  3 filmer; pledge this, när mörkret faller, dolly dearest. och sen en till min moster, betty boop film! ;D haha.
känner på mig att jag redan har två av de filmerna jag köpte :$ ångest. fast jag hittar inte de. så får hoppas jag bara inbillar mig!
jag köpte även en påse chips, tjockis :$  ska se tv åtta, det är med eva rydberg, komedi, som jag älskar! så blir det ;b  och sen har jag filmer att se! ;D haha. 
nu är det snart middag får jag hoppas jag är jätte hungrig.

min pojkvän var här ju i natt, så gissa vad. jag måste städa! ;D haha.


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0