back 2 daddy's little gril?

det blev bättre, för nu ikväll tittade pappa och jag på en av filmerna mamma och jag köpte. den var inte speciellt bra, det var dolly dearest. har sett bättre, fast den var äcklig och läskig. sak samma men ändå. 
att allt kan vända på ett par timmar? och om någon timme, är det tillbaka igen? snälla pappa..  jo, sen sa jag att jag kunde ta azzar den sista rundan, vet ni vad han sa? :')  som om jag var ett litet barn igen, "ta på dig vamrt då bara!"  ni kan inte förstå hur det kändes i mitt hjärta. 
men det går som sagt i perioder, och jag hoppas att det tar lång tid till nästa, fast jag kan nästan lova att den är där i morgon igen. we will see.
nu vet jag inte vad jag ska ta och göra, min header, kanske bra att börja ngt smått. och sen måste jag lägga in bilderna jag tog på azzar och simba, som jag skulle visa er, om där nu blev ngt bra kort ;D


puss

Kommentarer
Postat av: Olivia

Aw älskling <3 :*



btw, HAHAHAHAHAHA dataskärmarna <3 XD HAHAHAHA

2009-01-05 @ 21:50:39
URL: http://oliviaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0