ångest

för en timme sen, låg jag i sängen och sov. med älskling!  vad jag inte visste då, var att klockan skulle ringa fem minuter senare, och älskling skulle försvinna. när jag släppt ut honom, och gick upp för trappan, slog det mig hur tomt allt skulle bli nu. fan, jag är inte redo för att gå tillbaka :( han börjar jobbar i eftermiddag, och imorgon börjar jag praktiken, skulle vatt bättre om jag börjart på fredag. skulle jag inte brytt mig lika mycket.
men iaf, det kommer ta tid att komma in i vardagen igen, det blir inte lika mycket älskling, och inte lika mycket sova. fanfanfan. & sen vill jag verkligen inte praktisera! arh, 14dagar ska jag praktisera till, jag kanske ska räkna ner, så det blir lättare? och kanske vara sjuk några dagar?



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0