2oo9

jag har vaknat hela morgon, men jag har somnat om! och vaknade vid tio i tolv. och bestämde att nu får jag gå upp. så ringde älsk, och vi prata lite. :) sen blev det frukost. och till en kollade jag på oth! ;D och sen la jag klart pusslet. :) börjar på det andra i morgon?! :D ja, vi får se.

jag ska snart gå och duscha, och sen ska jag höra vad det är för mat ikväll. och sen ska jag träffa älskling. :) 

min går kväll var väl inte den bästa eller roligaste, men vi hade våra stunder, som när vi spelade babbel, då alla fyra satt och gap skratta. det var skönt, det känndes som om man hade en hel familj igen.  men det gick inte länge, förren de började på varsit håll igen. 
raketerna gick vi ut och smällde lagom vid tolv, vår granne, bosse, kom ut och stod med oss. :) mamma och azzar fick gå in, azzar blev lite skakis ;b
bilder kommer senare idag!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0