- frost och mys

nu har jag klippt min käre bror, och det blev bra. allt sett han ändå haft relativt tunnt hår, men nu när jag klippte det, kännde jag det verkligen. han har tunnare än mig!  tecken på han närmar sig 30  ;)  haha ;D   lucas och marlene var också med. :)
nu ska jag packa ner pusslet jag hade byggt. helt meningslöst att bygga och sen packa ner egentligen, men fy vad roligt! ;D och sen ska jag städa upp på rummet. :)  och kila hem till älsk.
det är så mysigt väder ute, det är -7.5 grader ute, stjärnklart! det var som när älsk och jag gick igår kväll från mig till honom, när han skulle äta, det var underbart mysigt. önskar jag haft honom att gå nu med, och hålla i hans hand. arh, jag är så kär, och tankarna gör mig mer kär.

just nu ser jag framemot när vi ska ut och äta med släkten. den 17. :) fira min moster och morbro som båda redan blir 60! kan man inte tro när man ser de måste jag säga, jag blev helt chokad när mamma sa de  blev det, jag sa bara rätt ut, nej inte min moster och morbro, inte de inte.  jag var helt bestämd med att de inte var så gamla, men sen fick jag reda på årtalet, och ja..det stämde. jag älskar verkligen de två, och där de bor, det är så himla mysigt!! :D  jag ska ta kort när vi är där, så ni ska få se! :)  ni kommer bli helt kära, om ni har samma känslor som mig när det gäller sånna hus! ;D sen är det klart, att man måste se det i verkligheten för att verkligen förstå. :) de bor i ett rätt hus, med vita kuntar, längt upp på en kulle, och har ett uthus. det är litet och mysigt med två våningar, både uthuset och själva huset.  jag skulle mer än ngt vilja flytta in där. det skulle varit skönt att komma från hemma.. det tar verkligen kol på mig..

nej inga depp tankar. jag ska se framåt! :D
jag slänger in de tre bilderna jag snackade om nu också! ;D






visst är de mysiga?! med all frost och så. :)
 tycker det är jätte härligt att se på, men
mindre att känna på! ;D haha.
(klicka för större)



min data är jätte seg idag, jag vet verkligen inte vad det är med den ;s den har ändå vatt avstängd i natt. ;s hoppas den inte kolapsar bara!  nej, den är stark. haha ;D 
nej nu blir det att städa upp.


puss

Kommentarer
Postat av: Olivia

Boll bilden är min favorit :* Åh btw, du fixade texten? : D

2009-01-02 @ 19:22:03
URL: http://oliviaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0