underhållaren.

den filmen hade jag redan sett, den heter basketball. ;b   så när jag kännde mig jätte trött, stängde jag av, kollade på tv, och somnade. vaknade efter dryga timme en och halv timme, fem minuter senare ringer älskling. :)  
jo förresten, igår kväll hade jag blivit av med min mobil, så ringde jag den, så hörde jag den var i badrummet, men jag hittade den inte någonstands!  så ringde igen, och stod i badrummet. då visar det sig att den låg i en tröja som jag hade slängt i tvättkorgen :D haha. 
skolan idag gick bra, brände mig en gång på lilfingret, och sen stänkte 180 graders olja upp på handleden, och det gjorde svinigt ont må jag lova, har en röd pluppd är nu :(  ska visa den för älskling ikväll, så han kan tycka synd om mig.
men mer än den oturen hade jag inte idag, fredagen den trettonde, dock kommer det ju en fredagen den trettonde om en månad, och då är jag kvar i köket! 
bussen hem var rolig, jag jonna martin hade rätt skoj, det var nog jag som stod för den mesta underhållningen. jag är rätt rolig.
om cirka femton minuter kommer alice och hugo. :)  måste äta upp chokladet innan de är här ;) haha.


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0