toa fråga!

äntligen hemma, och jag kan pusta ut! skönt som tusan!
jag har precis duschat, och vid fem i tio ska jag kila ner, värma mat och så. :)  kokt höna med ris & curry, det är faktiskt gott, men är inte speciellt sugen ;s men mamma gjorde mat till mig också, och känns så jävla sunkigt att säga att man inte villa ha ;b så jag är snäll och tyst och äter så mycket jag orkar!
förresten nu till en fråga som jag vill ha svar på!!
hur ofta kissar ni på natten? ;s
haha. sjuk fråga jag vet. men jag kan springa upp till 4 gånger på en natt och kissa. iaf två gånger kissar jag under natten,  och då är jag ändå helt sjukt kissi när jag vaknar. fast jag inte drukit ovanligt mycket kvällen innan. och detta stör mig riktigt, att jag ska flera gånger på natten (om jag sover med älskling) försöka kila mig ut ur hans underbara grepp (om han nu håller om mig) eller så ska jag om jag håller om honom, luska mig ut, och jag är alltid lika rädd att jag väcker honom. jag undrar, är det normalt att kissa så mycket på en natt?!
förresten vilket fult od, kissi? hahaha.



puss

Kommentarer
Postat av: Just like me

Det värkar ärligt tarlat inte så normalt. Asså jag kissade 1 gång varje natt förut. Men nu kissar jag aldrig på natten. Kanske beror på att jag INTE är nån drickoman. (asså jag dricker typ ovanligt lite) Men det kanske bara är så med dej. Du kanske har en ovanligt liten kissblåsa.. Hehe ;P

2009-03-02 @ 14:01:59
Postat av: Just like me

2009-03-02 @ 14:02:37
URL: http://toespot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0