tisdag, långa tråkiga tisdag.

igår kväll låg jag och funderade vad jag egentligen gjorde under hela förra sommarlovet, jag hade ju inget jobb. men jag kan inte minnas, mer än vissa dagsutflyckter, (jag & bästavän var i gbg, mamma pappa jag mormor åkte runt någonstands, vi var på bakken) helt ärligt, är det de enda jag kan minnas ;s jag vet inte vad jag gjorde dagarna mamma och pappa jobbade. när alla andra jobbade, kan någon friska upp mitt minne?!
jag somnade helt klart för sent igår kväll. jag är trött, ögonen vill trilla ner. och det kommer de göra under danskan, fan vad jag trött på den nu.
tror ni jag pluggade till provet? nejdå, jag kollade på sex & the city och sen Navy CSI. :)  kanske lärde mig ngt därifrån. tror jag knappt och om jag gjorde det, minns jag inte.
klockan är tio i sju och jag är färdig! 
ska läsa lite tidning.



puss

Kommentarer
Postat av: Olivia

hahahaha man vet ju inte vart man ska sitta :$$

2009-02-24 @ 16:32:35
URL: http://oliviaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0