tisdag.

det blev ikke familia idag, för mamma skulle iväg med marlene på ultraljud. snart är den lille här, gud vad jag längtar :D ska bli mysigt med en riktigt liten bebis igen, som man kan gosa med, och hålla i famnen, de andra vill ju inte ;b ibland vill alice lite mer än de andra ;b men hugo och lucas är det full fart på ;b så det går ikke! haha.
iaf, så kom älskling igår ngt efter nio. :) när pappa och jag höll på med hans dvd hyllor. :) ser mycket bättre ut nu, när jag fick mig lagt i ;) haha. 
sen kollade jag och älsk på öga mot öga och myste, sen somnade vi vid halv ett, eller iaf jag ;D
vi vaknade i morse av min lilla feta hund som skällde, för marlene kom. (förresten har jag två bilder på honom på min kamera, som jag tog nyss när han satt hos mamma, lägger in de senare)   och vi kilade upp, duschade och kollade klart en film, polisen i strömstad: polisen som vägrade ge upp. heter den ;b  riktigt gammal film.

min datorskärm vill inte starta, suck.. den lyser bara så som när skärmsläckaren har gått igång, om ni förstår vad jag menar. får be pappa glo på det när han kommer hem. så det blir inga bilder förren ikväll, och antaligen inte mer uppdateringar förren dess iheller. dock vet jag inte vad jag ska göra nu ;s känner mig sugen på sims! haha, men min skräm går inte. jag ska in och trixa lite, och se om jag får igång den.



idag har jag och älskling 20 underbara månader. grattis till oss! ;D snart två år. tiden bara rinner iväg. känns som om det blev vi förra månaden eller ngt ;b



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0