tips?

jag tror jag är glutenintolerant. haha, jesus om jag är det. fast vad kan jag veta? :D  får väl kila iväg till en doktor en dag. eller kan jag bara vara lite sjuk. vi får helt enkelt se.
det blev inget gitarrande, det blev mer flippande på msn, och lite cp sms till min bästa vän ;) haha. fast inget svar fick jag. hon ligger väl med razzrmus. vad vet jag, vad vill jag inte veta.
fem över tolv är det Navy CSI. det är roligt och det ska jag se :D
jag är ensam upp, jag älskar att vara det. :) jag ska ner och kolla läget, och sen borsta tänderna och kila ner i sängen. imorgon blir det familia, om mamma mår bättre. :) annars blir det att leka med azzar i snön, fast det blir det kanske ändå?! om den är kvar, som jag hoppas på. snälla snälla.   och på kvällen blir det snöbollskrig med älske.  jag kom på det, för det är kul, och man får ta vara på när det är snö ute ;)  och sen blir det  mys och gosa upp varmen ;D
nej, godnatt torsdag.
FÖRRESTEN! någon som kan ge mig lite enkla tips om hur man blir av med "kärlekshandtagen" utan någon jävla löpning och sånt mög haha :D 


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0