tandvärk

man känner sig faktiskt riktigt sleten, på det sättet är det skönt att inte lucas sover här, fast lucas är inte lika jobbig som hugo ändå, hugo ska på allt. man får springa efter honom om man vill veta var man har sina saker.
förresten så har jag fått jätte ont i tanden. för längesen "lagade" min tandläkaren en tand, som jag inte hade ont i eller ngt ;s och efter det har det isat så fort jag käkat kallt, och nu isar det när jag käkar varmt också! gör ont i hela munnen när jag biter ihop, som jag gör när jag sover och vaknar till lite snabbt. och sen kommer det perioder då det gör ont, utan att jag gjort ngt. :(  jävla mög tandläkare!
jag vill bara ha nästa vecka nu! det blir skridsko åkning, åka buss med vovvsen till hbg mest troligt, och så blir det övningsköra, och en massa mys med älsk. arh! så härligt.




puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0