söndag, sjuk.

fyfan. :( jag har vaknat ungefär hela natten. och gått upp och ner, och vatt rädd att jag väckt älskling när jag hoppat runt, men hade visst bara väckt honom en gång av alla tusen, rätt skönt!  en stunden har jag frusit andra svettas, och vissa bara hostat och snörvlat. :( älsk gick hem vid tio. :( och jag somnade om igen, och mamma kom och väckte mig vid kvart över tre, och då det var middag. och innan dess hade jag sovit från 10 och tills mamma väckt mig, men samma nu, svettas frysa, hosta och snörvla. :(  och ont i hela kroppen har jag. antaligen feber.

alice hade ringt innan när jag sov, och velat prata med mig. så jag får väl ringa henne ikväll.

jag vet inte vad jag ska göra, har riktigt tråkigt. och svettas gör jag nu .. får väl bli en film eller ngt.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0