söndag morgon.

godmorgon alla!
jag vaknade först av mig och älsk. haha ;D  lite konstigt ;b men det blir väl att vila en runda i eftermiddag, och sova hos älsk i natt. :) igår kväll fick jag av älsk en ask med noughat praliner, muuuums, :D dubbel lager ;) 1kg!  och rätt tung låda. och så fick jag en badros, han vill nog bada. :) och så fick jag kroppskräm, tidning att läsa, (han vill jag ska vara tyst) haha.  och massa mys. :* arh, han är underbar. 
nu blir det frukost, innan jag äter mig mätt på chokladen jag fick av mamma igår och noughat pralinerna.
jag vill se en film, men alla nya filmer har ullis lånat ;/  och är inte sugen på att se wall:E kanske ngt bra på tv nu?
knappast.
bilder kommer senare idag.
förresten, vad tyckte ni om går dagen melodifetsival? bättre var den, bättre låtar gick vidare. men inte markoolio, det tyckte jag va synd :(  dock bar inte låten speicellt bra till hundra, men jag gillar han! ja, det gör jag.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0