snösnö

det har snöat hela dagen lite, ända sen jag åkte från älsklingen i morse, men vid middagen idag, så kollade jag ut, så snöade ännu. men det har inte alls lagt sig på marken ;s så jag börja fundera vart det tog vägen, menar, det var inte ens blött på marken fall det smälte. ja, jag vette fan. men nu när jag har kollat på film, holocaust disc 3, så kollade jag ut, och då har det lagt sig rätt så mycket :D mysigt.
just det, lovade pappa att kila ut med azzar. behövs väl inte så lång runda, eftersom vi gick genom bjuv fram och tillbaka innan.  får väl kila ut.
sen väcka mamma kvart i sju, och sen och sola.


puss


förresten, vad tråkiga alla är idag ;s suck.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket :D har använd dom en gång ;) <3

2009-02-16 @ 20:25:52
Postat av: ally

2009-02-16 @ 21:03:50
Postat av: ally

tack så mycket :D jag gillar de, fast jag föredrar typ platta skor, typ "plattfotade" xD

2009-02-16 @ 21:04:53
URL: http://amkjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0