snöigt

lägger in bild senare på vad jág köpte idag!
nu blir det snart middag och sen vila och se på film. undra vilken bara, om jag ens giter. jo men annars vet jag inte vad jag ska göra. ;s haha. 
gått bra idag, blev dock inte så mycket som i kläd väg som jag tänkte mig, men ska ut på fredag igen efter skolan en snabbis kanske, om jag giter ,b
utvecklingssamtalet gick bra! inget att klaga på, förutom att jag visst inte hade gjort ngt ;s sega biffen eller vad han snacka om :D haha, så fick något papper att kladda på som ska va klart efter lovet, vilket är gott om tid, men kanske ändå skulle göra det nu snart. så det är gjort. förresten så hade jag bara 20 timmars frånvaro, och för ett år sen hade jag 96, lite förbättring där ;}
förresten så har det snöat idag ;D rätt mycket då och då.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0