skänker en tanke

det blev inget ps3 spel, för vi säger min pojkvän saknade redan mig så mycket att han verkligen ville jag skulle komma dit, och bara skrev en massa gulliga saker som fick mig att flyga dit direkt.  men iaf, imorgon ska jag banne mig spela det!! haha. i just skrivande stund (som jag fått av anya tror jag? ) om fem minuter, ska jag se på tv! film på 6an!  kiss kiss bang bang  heter den. :) hoppas den är bra. dock är jag jätte trött idag! så det kommer bli skönt att komma i säng i tid. för jag ska bara ta av sminket, borsta håret, borsta tänderna, på det lilla kommer jag bli pigg, satan!
nej nu får jag banne mig skynda mig.



puss

Kommentarer
Postat av: anya

du får allt bra från mig, fattar du väl. :)

2009-02-11 @ 21:11:53
URL: http://aniya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0