så vänta dig ingen kärlekssång från mig

självklart var där inget bra på tv ;b men det brukar det inte vara en söndags för/efter middag. så det blev film, holocaust disk 2 ;b  den är faktiskt bra. :)  det blir nog en till sen efter maten, som är en av moina favoriter, kassler med bearnaisesås ;D  mums, det är riktigt gott.
jag ska se om pappa kan sätta in ps2 på mitt rum idag, som han skulle gjort förra söndagen ;d och sen ska jag höra med mamma om jag får den byrån av henne. :)  hoppas verkligen :$
annars idag, ska jag nog alldeles strax börja rensa lite på mitt rum ;b  haha.  t.ex slänga en månads gamla chips, eller du vill ha de tillbaka älsk?
förresten, jag nog beställa blåa linser igen ;b i mars. :)


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0