nickande tisdags lektion.

idag har jag vatt trött ungefär hela dagen.. fyfan! och frösit har jag ;S sjukt kallt ute.. på samhälls lekitonen, höll jag på att somna och kände hur jag hela tiden nickade till, och kände även niklas (läraren) brinnande ögon på mig. haha. så jag satt och ändra mig på stolen hela tiden, för att hålla mig något så vaken. på bussen på väg ner till knutan, blev jag pigg igen. och jag malin mikaela martin danne becka, hade rätt skoj. sen fick jag malins äppel att tugga på, och när martin och jag satt på bussen hem, satte jag en äpple bit mellan tänderna, och jag blev tosig! den försvann för helvete aldrig, men till sist gjorde den, och då blev jag lättad ;b haha.
bussen  blev som vanligt full, som den blir varje gång vid tre redan på lassarettet, fattar inte varför de inte sätter in en till buss. som de hade innan. jävla skånetrafiken. 
jag ska snart smuggla upp lite choklad, och kolla på filmen som jag började på igår eftermiddag, skulle ju kolla klart den igår kväll, men jag ville inte gå upp från min sköna säng :$ det var så kallt i mitt rum igår. så det får bli nu. :)
igår kväll fick jag även ett glatt sms, av emmah <3 arh syster.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0