martin svensson

dagen gick undan med sims spelande, skriva in filmer, äta middag, och ett chokande besked. 
trodde jag faktiskt aldrig, inte den jesper jag kände skulle göra det.. men ändå, vi kände inte varandra längre..  iaf, vila i frid jesper.

förresten, så skrev oliwia om martin svensson. och undra om någon kom ihåg honom. jag gör var jag ju tvungen att göra. för jag minns honom ;b   han var min idol när jag var liten ;b haha. förresten så kom jag att tänka på honom igår när älsk och jag kollade melodifestivalen, för scotts låt, påminde om en martin svensson låt ;b 

iaf, nu ska jag cykla ner och sola, stå solarium. se om den är  bättre som alla säger! får hoppas ;b



puss

Kommentarer
Postat av: Olivia

vi som älskar martin :$ :D

2009-02-08 @ 20:58:01
URL: http://oliviaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0