lucas här nu.

såja, nu har vi vatt hos farmor & farfar. :)  och så har vi hämtat lucas, och därimellan fick jag mina presenter av mamma, nu skäms jag verkligen att jag inte köpt ngt :$ fick jätte fina hjärte ljus, och tre olika former vaser och choklad. :)  min mamma och jag har kommit bra överens på sista tiden, som om vi blivit tajtare? jag vet inte, men jag trivs.
jag har nyss rymt upp på rummet, placerat de på bordet, och så nu väntar jag på älsk! ska kasta lite tvätt och byta om till softe kläder ;}
förretsen, jag fick fish' and chip till middag från sibylla, riktigt gott :D
ojdå, nu har lucas fått ett raseri utbrott och gråter hysteriskt, jag får gå ner och se om jag kan fixa till det.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0