lägga undan

jag kom nyss på mig själv med att ha för mycket prylar på rummet ;b haha.  jag skulle ställda ut de fyra ljushållarna jag fick av mamma igår, och de tre vaserna.. men jag fick ut ljushållarna. men vette fan vad jag ska ställa vaserna. haha :D jag får nog lägga undan ngt.. hjälp jag hatar lägga undan saker. haha, antingen ska man ha de framme eller kasta tycker jag :$ jag har på tok för mycket ljus också! haha. det är sjukt, när jag tänt alla, är det som om jag har taklampan tänd här hemma.. jag måste lägga undan lite nu, just nu..



puss

Kommentarer
Postat av: ally

jag älskar att ha ljus tända :D kan säga att jag är en ljusälskare ;O

2009-02-15 @ 17:04:33
URL: http://amkjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0