klappat och klart!

tacka gud för jag är en så kallas hamster. (en sån som sparar på saker)  för när jag satt och gjorde det med hygien (som jag kallade livsmedelskunskap) så kom jag på, jag hade detta i ettan, och började rota genom lite papper jag sparat, POF! där låg samma frågor med svar :D  så nu kan ni förstå att jag har det över ;b imorgon ska jag sätta min pappa på lite matte, det är sånt skit problem lösningar. helt onödigt! jävla matte kärring.  men iaf, har en uppgift kvar på det ena häftet, och ett häfte kvar ;b får kanske inkalla min bror också :D haha, vill iaf ha det över.
det snöar jätte mycket ut :D eller gjorde för 10 minuter sen? pappa sa det när han hade vatt ute med azzar, jag kan inte se riktigt från mitt rum när det är mörkt ute om det snöar eller inte. hah ;b 
jag ska kanske ta en runda på gitarren snart. jag får se vad jag känner för då, brukar kunna vara bra på att ändra vad jag känner för ;);)



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0