jag är tillbaka

efter en lite "bloggtorska".  senaste ni hörde från mig, (eller vissa av er) var i tisdags. efter jag har varit i skolan, och sen köpt en nya mascara som är jätte bra! kan kanske slänga in bild sen, om någon undrar vilken det är och en ansiktmask träffade jag anya älskling på knutan, och vi åkte hem till mig med fnitter i bussen :) väldigt kul i bussen med henne måste jag säga! ;D haha.  på kvällen spelade vi lite guitar hero (vissa behöver öva) och sen kilade vi ut. :)  när vi kom hem, kollade på vi aa. :) och sen möblera vi lite om i mitt rum med soffan´haha ;D och kollade på benjamin button :D  och somnade gott ;D
onsdagen ringde klockan 09.09 haha :D och så blekte vi mitt hår och gjorde vi oss, och gick till sationen och mötte upp danne och filip. sen gick vi inom blomster affären i bjuv,  så anya och jag fick våra handbuketter. och sen till kyrkan. rendan när vi kom en halvtimme innan var där fullt och vi fick ställa oss i ett hörn och stå upp, fast kom brevid orgeln så vi fick ngt sittplats då & då. det var hemst att se kortet på jesper och kistan under, jag kunde inte tro att det var jesper som låg i kistan. helt ärligt, kan jag inte tro det ännu. det var hemskt att se alla som var där också, kännde ju många av de, och de var helt förkrossade. begravningen var iaf jätte fint, och som sagt det var hur många folk som helst. "farvälet" tog ju sin tid. jag klarade inte av att se när jespers familj gick upp och när hans flickvän gick upp, jag var tvungen att titta ner. & att krama johnny (jesper lillebror) och försöka komma på ngt bra att säga samtidigt, var rent ut sagt omöjligt. det enda bra jag kom var "det kommer bli bra"  och jag hörde en snyft på min axel och från mitt öga ran en tår. (som kommer flera tusen under bagravningen, och självklart hade anya och jag glömt papper hemma)
efter begravning så var det frivilligt att komma in i församlingshemmet, men det kännde inte jag alls för. så anya och jag kilade hemåt. hennes pappa hämtade upp oss på bilisten och körde hem anya sen. :( sen på kvällen kilad jag hem till älsk, han tränade. och sen hade vi en mys promenad hem till mig :)  när vi väl kommit hem till mig, värmde jag soppa till oss. och vi åt och kollade fjorton suger.  tillsist somnade jag mysigt med en underbar pojkvän vid min högra sida.


idag är det torsdag och jag har varit i köket, brännde hela tungan och stack en kvin in i under armen! (Y)  great. det gjorde ont, men min lilla söta malin hon tog hand om mig ;D haha. snart ska jag fixa lite på rummet och sen göra klart mig. för ikväll blir det till ekeby och spela. :) jag orkar inte förklara nu varför, för jag är rätt slut i huvudet ;) haha.

imorgon börjar jag iaf nio (y) en timmes sovmorgon.  sen på kvällen är det ÄLSK :D  hihi.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0