godnatt onsdag

det blev aldrig film ;b jag get inte. men jag förstår inte vad som är jobbigt, haha :D jag får banne mig tvinga älsk att se med mig imorgon! sådeså, och så får vi kolla i helgen, så jag kan lägga undan filmerna jag har framme, för de filmerna jag själv inte sett, låter jag ligga framme så jag ska se de, ;)  lite tvångstanke, att jag MÅSTE se. haha :D
men jag fixa de sista filmerna! och nu är där inga kvar! ;b sen har jag laddat ner lite skivor, zilla & totte, och Alvin & the Chipmunks  ;) haha.  så har jag då fullt på mp4an. ;b  så den är ladda för imorgon. :)
nio blir det efterlyst, och efter det, (om jag är vaken)  blir det sista chansen tror jag det hette, det är 500kg människor sista chans i livet, eller ngt ;b

så nu loggar jag. :)
imorgon är det sista praktik dagen WIIIIHU.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0