godnatt måndag.

varför skulle man inte få välja ut fem personer, och göra ngt hemskt med de, lås in eller ha ihjäl.. jag vet vilka jag skulle valt.  fråga inte

jag är inte trött om kvällarna längre ;s sjukt.. för en vecka sen var jag sten trött. jag vill vara trött. :(   tv om en halv timme, om det inte är ngt intressant på öga mot öga idag, vilket de inte var förra veckan, blir det filmen direkt.
min msn kluddar, någon mers msn som håller på? eller det är väl bara min haha.
imorgon blir det skola, sen på kvällen ska jag försöka få in att cykla ner och sola.
och just det, måste snacka med mig bror om han vill hjälpa mig med matten. :(  mög matte, mög matte lä



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0