godmorgon tisdag.

igår kväll gick det inte för mig att uppdatera, så jag blev arh och gav upp och la mig i sängen.  jag har ännu då magknip, och i natt vaknade jag av ett jävla magknip, gjorde sju i hundans ont. Förresten igår när jag solade, hade jag självaklart stå-upp solariumet, men den sista tiden höll jag på att trilla ihop så ont jag fick, och fick ingen luft till sist, men snål som jag är, stod jag kvar, pausa en liten gång. men sen in igen. förresten, nämnde jag att jag ännu har magknip?  om inte, så har jag ännu magknip.
jag vaknade vid tjugo i elva, hade satt mobilen på elva, men det var skönt att sova ut, senaste dagarna har jag vaknat runt nio.
nu ska jag snart städa upp på rummet och så, sen in i och göra v mig, sen kila ut med vovven, sen köra med mamma & farmor till sjukhuset.
förresten, fryser inte hundarna om tassarna när de är ute och går i snön?


puss

Kommentarer
Postat av: ally

jag har också funderat på om de gör det :O jag menar, jag fryser även fast jag har skor på mig -.-

2009-02-17 @ 12:10:25
URL: http://amkjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0