godmorgon måndag, elaka måndag

hatar måndagar. uh de är så himla jobbiga.
iaf, igår kväll när jag kollade på benjamin buttoms otroliga liv. knackade det på dörren, jag trodde det var ulrika som kom och skulle låna nya filmer, så jag låg kvar i soffan, men gick upp ställde mig i min dörr och kollade ner, och vem var det inte om min lilla söta pojkvän. :D jag blev helt förvånad att det var han :D eftersom han inte sagt att han skulle komma, mysigt och roligt med sådana överraskningar! vi mös och kollade på beck :)
han cyklade precis hem, och jag ska gå och ta på mig och göra klart håret, sen ta bussen till stan och sen till skolan. jävla gitande egentligen.
men nu får jag bli klar, så jag slipper stressa.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0