fredag.

nu är det fredag, och skol dagen är över! trotts jag bara hade 45 minuters sovmorgon, så kändes det skönt. :)  på knutan satt malin och vänta på mig :) och så kilade vi ner till parapeten, det var bara städ idag. michaela och jag och malin hade rätt kul ;) haha.  sen blev det åka hem. nu är jag hemma. ska snart cykla ner till allivs. det är jätte fint väder ute! :D åw så härligt med halv vår nu :)
imorgon blir det ut till familia. se om jag hittar något, eller redan nu. om jag får igång min moppe. :P men dock är den halvt död, så det är rätt omöjligt ;) haha.  men ska iaf cykla ner till allivs nu. :)
imorgon blir det 18års fest hos danne. :)  hoppas de blir en rolig kväll. :)


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0