fredag kväll brevid en godis skål

nu sitter jag här, äter på mitt & älkslings haribo godis som jag köpte (fyra hundra grams påsar för tjugo! wuuho)  när jag var på allivs. det var jätte skönt att cykla ute. så jag cyklade lite extra, och känner mig nyttig (läs: kände)
sitter och väntar på darling, han glor hockey och skulle komma efter. men han svara inte på sms iheller. han är väl helt inne i hockeyn ;) så jag får sitta här och se snäll och söt ut och hoppas tiden tar ett skutt och WISP (getting på engelska)  är älsk här ;D haha.
jag har inte ätit middag ännu ;s mamma la undna till mig idag igen, och jag kommer känna mig taskig och skiter i det och när hon kommer hem imorgon bitti ser det stå kvar där, eller kastat, nej får gå ner och äta. trotts jag inte är hungrig och har ätit en liten del  godis. fy på mig. :(



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0