en tisdags kväll.

såja, nu har älskling varit här ett tag preics, vi gosa och busa som vanligt :) efter ett tag kommer mamma alice och azzar in, alice har satt rosa totte runt azars ena öra, haha ;D han var rätt söt! :) och sen hängde jag över nicklas jacka på azzar och satte på luvan ;b ni får se bild på när han har jackan på sig imorgon, jag orkar inte lägga in ikväll.
alice ligger just nu och kollade på dumbo ;b och jag har en jävla mensvärk. magknipet har blivit bättre! jag tänkte helt enkelt inte på det när älsk var här, jag tror han är min dagliga medicen :* (eller hur det stavas) 
jag ska snart in och tvätta av sminket, borsta tänderna och ta en ipren, sen kanske gå och lägga mig i sängen. eller spela ngt tills alice somnat, jag gillar inte dumbo filmen, fast jag älskar tecknade filmer. men dumbo, nej tack.




puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0