en lång måndag, sa jag elaka måndag?

efter en dag med stress i slutet, känner jag mig helt slut och färig! huvudvärken börja komma och ett varmt skum bad med min käraste och lite masage av honom, skulle inte varit något jag sagt nej till! tvärtom, var är du älskling?
efter jag kommit hem från skolan, blev det snabbt iväg till första spelninge. med hjärtat i halsen försökte jag spela, idag var ingen bra dag där nere tyckte jag. när jag kom hem vart det middag, och sen gick jag för att kolla klart benjamin buttoms otroliga liv, jag trodde inte där kunde vara så mycket kvar, men jodå, den är lång som ett helt godståg! jag ska försöka se klart den nu snart. :)
mitt i filmen kollade jag på klocka och den var tio i sex. och jag skulle vara nere och spela sex återigen. denna gången gick det bättre. :) men dock frös jag så det inte vart klokt! och sabina fårvånade mig kan man ju lungt säga ;) haha.
nu blir det film! förresten, min mp4a som jag fick i julklapp, vill inte vara med mig längre, den vägrar starta! jag blir tokig på alla dessa tekniska saker!

förresten, här är min snygging till snögubbe ;)  dock saknas han huvud nu för tiden, och har gått ner lite i kilo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0