efter en promenad

jag har ännu magknip! :( arh, det känns som om jag ätit för mycket, så jag mår illa och ska i vilken minut som helst kräka. men ikke! för mycket har jag inte ätit idag, fick i mig en macka sen tvär vägrade jag att äta, för det blev bara värre. :(   iaf, så mamma jag & azzar gick ut, vi gick till farmor och lämnade ett par byxor, och då medans jag var ute, mådde jag inte alls illa!  men nu gör jag igen. :(  jag får hoppas det försvinner när som.
det är middag om drygt 40 minuter, och det känner jag inte alls för ;s doften gör mig illamående, men jag får äta ändå, kanske bli värre annars.
ikväll är det solning och tv! familjen annorlunda, och öga mot öga. solningen bli sju, och sen börjar familjen annorlunda åtta, och mellan nio och halv tio duschar jag, sen är det öga mot öga. älskling kanske kommer ikväll. :) jag hoppas, det är så underbart att få somna med honom. :$
nu ska jag laga ett par byxor.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0