dags för ny film.

nej, idag går det inget bra på tv. imorgon är det dock öga mot öga igen! som jag ska se! ;D och på tisdag, aa :D  men har iaf sett madagascar två nu. jag gillar den ;D haha. men undra om inte ettan är bättre ändå!
nu hade jag tänkt se the game plan, det är någon komedi.

min tumme ser helt blå ut där jag har skurit mig :( får hoppas det bara är blod som är under det gamla skinet, hud flörpen ni minns? ;)

och jag har hela tiden lock för mitt vänstra öra, och får då och då på det högra med, så jag sitter och försöker gäspa bort det eller vad man ska säga. och när det väl förvinner, vilken lättnad. men jag mår mycket bättre! och har nog bara lite feber kvar, men är otroligt förkyld ändå,så stannar som sagt hemma imorgon!
nu försvann båda locken för öronen förresten!


puss

Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv: Du som tog den en dag när vi lekte och hade typ likadana kläder : D

2009-02-01 @ 20:19:29
URL: http://oliviaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0