byrå

jag har inte röjt på rummet, jo jag kastade chipsen ;b haha. men jag har dock röjt på ena hyllan inne i min garderob. :) för det lutar åt hållet med att jag får byrån! men eftersom jag i den jag har nu, har fyra låder, och denna är där bara tre. så får jag ju lägga in spelen jag har i en låda, i garderoben. eftersom jag har spel i den andra garderobens hylla. ;b lite krånglit. men jag har två garderober, men vars en hylla i, och i den ena har jag bara spel, och den andra lite allt möjligt. så där blev lite mer plats. men jag lägger inte upp ngt i garderoberna förren jag har byrån hemma ;) haha.
pappa sitter och grejsar med ps1 och ps2 nu, för jag ska få 2an in i stället, och 1 ska vara där ute, och 3an är där nere ;b haha. krånligt detta med elektronik.
snart blir det middag, sen ska jag in i duschen, och sen kolla en skiva till av holocaust och sen till älsk :) 
sen imorgon ska jag sola ;b tisdag köra farmor till sjukhuset och sen hämta alice på kvällen. och på onsdagen skrikdsko, och sen sola på kvällen, och lämna hem alice. jag ska även en dag i veckan åka buss till stan med azzar. :)  vet inte bara vilken, älsk kanske vill med. och då får jag se vilka dagar han kan ;b haha. men med eller utan älsk får det bli :)  eller kanske någon annan ;b haha.
jag kom på att jag måste ha ett svart fat! och lådor som jag ska ha i min nya byrå, eftersom jag har underkläder i en, och de blandas lätt ihop, troros, bhar och ja. så jag vill ha lite mer ordning ;b får nog bli nästa månad. haha ;D
nu blogg läsning och middag.


puss



Kommentarer
Postat av: ally

jag har en sådan byrå, fast i vit :D

2009-02-15 @ 17:06:53
URL: http://amkjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0