brinnande däck

idag slutade vi också redan ett ;D   fett skönt. dock imorgon är det öppet. skit.
jag har skit ont i huvudet ;s arh.. jag som skulle sola ikväll.. jag ska sola om jag inte har ont i huvudet. förresten, sb12 har någon smakat det? fyfan säger jag bara. haha :D  äckligt.. och smaken sitter kvar. fyför.
imorse när jag vänta på bussen, körde den första förbi, för den var självklart full! så stannar då den andra, och där var inte speciellt mycket. så jag hoppade på, satte mig nästan längst bak. innan välas första minu rondell, hade den första bussen stannat, så stannade vår bakom, och brevid våra bussar, med hälften på den första och resten på den andra, ställde sig en 506a. och alla som hade varit på den första bussen, fyllde vår buss samt 506. det blev trångt. och jag fick hoppa in ett snäpp, eftersom jag alltid sitter på den yttersta. för det är skönast.  jo, den första buss däck hade börjat brinna, därför de fick kila av ;b haha. 
jag måste köpa tuggumi och hårspray, satan. får följa med pappa ut.
nu ska jag krypa ner och värma mig.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0