alla <3 dag.

ja, då var denna halvt överskattade dagen här ;) haha. men visst är den mysig. iaf i vår famil, hela mitt liv har jag fått present från mamma denna dag. undra var jag får idag. hmmm ;D och undra vad jag får av älsk.
dock har jag själv lite ångest, jag har inte köpt ngt till mamma eller pappa, fast det brukar jag inte, men det känns inte snällt. jag får fixa ngt senare, en tekning? ;D  skoja.
igår kväll var det rätt så lång tråkigt, och jag höll på att somna där nere i soffan, så jag fick göra ngt så jag piggnade till, och sen kom älskling.
natten var väl bra, förutom att jag kissa hur mycket som helst ;s fast jag inte drukit mycket dagen innan, ;s vid tjugo över sju var det dags att gå på toa igen, och då var alic också vaken, så hon var på väg upp med mig, men det fick bli "nej, alla andra sover!" så hon låg kvar, och jag somnade om. dock vaknade jag flera gånger denna morgon, av skrik, springandes i trappan, gråt ja jag är glad jag inte har små syskon! haha.
lucas kommer ikväll, men han sover inte här, lite synd. :( han är en rolig krabat ;D  haha. 
alice kommer på lovet och sover en natt själv, utan hugo och det må jag säga blir skönt. fast alice har kommit i den "varför, vad är det" ja den jobbiga åldern jag berättade om igår ;)
ikväll blir det pizza, och håll i er! jag är inte ett skit sugen.. mår illa bara jag tänker på det ;s örk. får se vad det blir.
nu har jag precis haft ansiktsmask och duschat och smörjt in mig, samt målat tånaglarna. nu ska jag ner till alice ett tag.


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0