(v)

du får tveka hur mycket du vill, men helst ser jag att du inte gör det.

för inget i världen, skulle få mig att lämna dig! nej då menar jag verkligen, ingeting. inte ens för alla pengar i världen, nej trams. jag vill bara ha dig vid min sida, ingen annan. och jag vill att du ska förstå det. att för mig är du ovärderlig! inget är bättre än att vakna upp brevid dig på morgonen, och se ditt söta leende, men din underbara morgon frisyr. eller att bara få se dig, se dig när du sjunger och ditt buttra leende. jag ryser så fort jag tänker på allt som vi har, allt som vi kommer att få, det är underbart. 
det är rätt magiskt, att redan i 15års åldern hitta sin "the one". för du är verkligen "the one and only" för mig. älskling, kan du förstå lite hur mycket du betyder för mig? hur mycket vi betyder för mig? jag vill aldrig förlora mitt hjärta, då dör jag helt enkelt, och du är mitt hjärta. jag älskar dig för alltid, och jag menar varje ord. <3
i will forever be you're girlfriend. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0