tisdag.

jag har lust att skriva nu, skriva av mig helt och hållet. det skulle kanske hjälpt? inte vet jag, jag vill ändå inte skriva av mig. jag vill ha allt för mig själv, lite hemlighetsfull. 
nej, men jag kan väl sammanfatta min dag efter jag kommit hem från skolan?  ja, det kör vi med istället.
när jag kom hem, var jag sten säker på jag skulle ut och träna, och sola! men ikke, jag orkar verkligen inte, nej tvi. ännu ont i huvudet också, istället blev det två avsnitt från aa! alltid lika trevligt, och alltid lika mycket längtan till söndag! aarh, tokig blir man av att längta. :s haha.  ja, sen vid halv sex kom lucas. men så gick lucas pappa azzar ut och gick, när de väl kom hem. blev det en jädrans massa bus och skoj!  sen blev det tecknat, scooby-doo! älskar han :D haha, helt sjukt. iaf, sen kom andy och marlene då. :) de ska köpa hus vid hos nästan, eller de ska kolla på de nästa vecka, eftersom de blir en till i familjen, räcker inte deras nyrenoverade radhus nu till de ;b haha. tror iaf de är ett radhus ;s haha.  nej, men det blir väl bara att man är där mer än man är nu! :)
och nu hade jag faktiskt tänkt läsa lite ur min bok, som jag aldrig blir klar med! jag är så dålig på det om det inte är en bra bok.. och den är inte så himla bra, inte så jag måste sitta och läsa timme efter timme. det är bara få böcker som kan förtrolla mig så! och sen blir det tv, och då somnar jag antagligen! imorgon har vi varmkök på skolan, puh. hoppas man hamnar i kallköket, där är det roligare tycker jag ,b hatar stå och filéa fisk och göra sky och allt mög :s
nej, kommer kanske en liten update innan jag drar mig tillbaka.



puss

Kommentarer
Postat av: josefin

jag kan inte beskriva känslan jag får av varje beröring han ger mig.

2008-10-22 @ 00:39:57
URL: http://juffemedkniven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0