tisdag

alltså, jag vet inte var min morgon sprang iväg? :D haha trött som ett djur var jag imorse, fyfan.  iaf, kände att jag hade bråttom till bussen, sprang. när jag väl kom dit, var inte en jävel där, och där brukar vara skit många. ;o jag bara; fan nu har jag missat den! men jag satt där själv ett tag, och där kom en till. :)   skolan gick snabbt, danskan var inte lika seg som vanligt ;b och sen hade jag bara engelska, och sen matte. och fyfan vad jag blev arg på matten, både på läraren och en i klassen som satt och stirra :s lust att slå han en jävel, äckel. och läraren bad jag förklara för jag inte fatta, och hon bara, du får tänka lite! jag bara men jag bad om hjälp för jag inte kunde! ah, jävla mög. kommer inte klara matte a :s suger. tur är det man kan smsa valon så säger han svaren :D haha. räddaren i nationella ;d  iaf, sen var det hem. och mamma kom ut i hallen när jag stod där, och vi båda fick ett gott skratt. för jag skulle lukta på mitt nya schampo som stod där, så tryckte jag lite för hårt ;s hahaha. :D  och doften sitter ännu kvar kan jag lova.
nej nu blir det middag, sen läsa klart ett kapitel(l)? i boken. sen vette fan ;s haha. :D



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0