söndag.

efter inlägget igår kväll, åkte jag hem till älsk. :)   den bästa känslan, är att somna tättintill honom, och höra hans andetag.  iaf, sen var det hem i tid i morse, i strom! och göra v sig, sen åkte älsk och jag ut till väla. :)  där jag köpte en mascara, underkläder, och ett tandsmycke :D  och han ett par jeans (Y)   på tisdag blir det familia. :) haha ;D   sen körde hans pappa hem oss, sen kom jag hem till älsk igen med prinsesstårta och smörgårdstårta och en öl ;b haha. :D mums.  och sen blev det tv och mys. sen fick jag kila hem. :(
och nu sitter jag här, och vill uppleva helgen återigen. detta var den bästa helgen på länge. fan så kär jag är. :D  gryyyymt.
nej nu ska jag krypa ner i min säng, och försöka somna utan älskling.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0