onsdag, "check."

dagen är över, så gott som iaf! snart blir det att hoppa ner i sängen, för fyfan vad jag är trött. iaf, dagen har vatt bra! och det gick bra i skolan i köket, fast jag blev så himla sitt nödig att jag inte visste var jag skulle bli av, haha ;D sen serverade ettorna oss. :)  och maten var inte speciellt god, så det blev lite stekt potatis bara.. som inte iheller var speciellt goda.  iaf, efter skolan följde malin med mig ut på stan! ;D hitta tunika, muums. älskar köpa nya kläder. älskling det blir väla den 1 november.  iaf,  älsk kom och hämta mig i stan :D lagom mysigt. sen åkte vi till väla, och sen till familia, sen hem till honom och mös, och där blev det även middag, fiskpinnar och potatismos :D mmmhm, älska. haha ;D   sen följde han mig hem den gulle plutten. 
nej nu måste det snart bli sängen :s haha.

förresten, på bussen i morse, höll jag på att somna. så kom jag att tänka på, om man somnar på bussen, och börja snarka skit högt, eller snacka i sömmnen? hahaha. har aldrig hört det från någon, men skulle varit riktigt kul. måste få min kusin till att somna på buss, för han är en jävel på att snacka och sova ;b haha.
har ni någon gång hört snarkningar eller snack i sömmnen på en buss/tåg? ;b haha.


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0