min födelsedag.

ja, nu är den snart över. och efter dagen brukar jag känner mig tom, men ikke idag. det är nog för imorgon får jag min present av älsk! och på lördag från hela släkten. :)  vi brukar alltid annars ha kalaset innan. nog därför jag inte känner mig så helt tom idag.  ajja, jag hoppas morgon dagen i skolan går snabbt, för jag vill hem till nicklas. :)  och förövrigt, förlåt att jag inte uppdaterat, men har vatt irriterad en runda, och bannad en runda (som älskling säger, som jag tycker låte så sött) och sen har jag vatt ute och kört, och fått hem min flöjt! min första, som vatt på lagning ;b haha.  glömde säga att jag fick smycken idag med. :)
och klassen sjöng två ggr för mig, dock första gången var det bara killarna, senare var det några tjejer med ;D haha.
nej nu blir det att försöka komma på när jag och mumsiga ika ska ses med våra hundar! snart får det bli, och sen sängen.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0