måndag, pigg.

det kan jag lova att jag var i morse. jag hoppade direkt ur sängen när klockan ringde! som jag har sakt, en timmes sovmorgon gör mycket! och jag blev faktiskt klar i tid, så jag hade tänkt blogg! MEN, det kom upp att jag har virus på datan ;s det är en liten ättrig trojan jävel! mmmhm som bara bytar namn så man inte kan ta bort den? jag förstår inget. får prata med pappa sen.  iaf, tillbaka till i morse;  sen helt plötsligt ropar mamma att hon gjort frukost. haha ;D mums tack mamma. :D  fast hon var sur på mig när jag gick och la mig, jag får inte ihop det. men jag är nöjd. sen bar det av till skolan, bussen var försenad som vanligt! mög buss. och skolan gick snabbt, jag och malin åt på grafitti, tror det stavas så ;s haha. har säkert fel. men det var iaf gott! sen hade vi svenska B, så sa han att alla som hade gjort klart uppsatsen fick gå hem, så satt jag och malin där. och vi har inte gjort den ännu, så efter fem minuter gick vi och sa vi hade den på datan hemma. men vi får göra den till i morgon, måste vi verkligen malla. :D 
nej, så jag ska nog börja på den nu. sen ska jag cykla och spela.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0