måndag, en tosig måndag!

hej alla glada, och mindre glada! (där jag är inräknad idag)
justde, fan vilken dag, skönt det är över får jag lova. imorse blev det 100m språng! fifan. och väl där framme, är den försenad, med 8 jävla minuter! aarh. håll tiderna! fick inte rätt på håret i heller i morse, gör inte dagen bättre för min dag ;s  nej, skoja gick väl ändå hyffsat?  och bussen hem blev sen såklart. fast den körde 4 minuter innan? hur lyckas man, jävla skånetrafiken! och jag fick in snabbt och slänga på mig flöjten och hoppa på cyklen och cykla i 110km/h. och min lärare var själv klart försenad! kan inga hålla tiderna?!  och nu sitter jag här, även spelat en gång till, som jag gör varje måndag, och nu när jag kom hem, tänkte jag duscha, och det gick bra! sen skulle jag se aa på internet, men fan heller att det möget ska funka, arh.. jävla dag.. och i morgon är det matte prov. skänk mig en tanke eller svar.  orka inte mer skola snart. :(:(  suuuck.



puss


Kommentarer
Postat av: anya - my life, your entertainment

jag tänker på dig hela tiden.

2008-10-20 @ 23:13:54
URL: http://aniya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0