måndag, en ny vecka, nya bekymmer.

ja, då var det återigen måndag. rätt segt, efter en sån kanon helg som jag har haft! det blir tuft. iaf, började med sovmorgon, och bara en timme, gör att det känns så mycket lättare att gå upp. men sen har vi bara teori måndagar och tisdagar, (matte svenska engelska o danskar för min del) gör att det sjunker tillbaka, och morgon börjar vi med 3h o 20minuter danska! (Y)  guess how lucky.   nej, skämt åsido. mitt humör idag har vatt upp och ner, jag blir irriterad på alla  som tar för givet, och hela tiden gnäller och piper och inte gör ngt åt det, suck. sluta gnäll och gör ngt åt det!  spelat gånger två idag, och sofie var tillbaka, det var hon förra veckan med kom jag på! men trivs mycket bättre nu :D någon att snacka litta gamla minnen med ;D haha. 
annars, har jag nyss duschat, fönat håret och plattat. och anmält mig till antagningsprövning i lumpen! haha, jo jag bestämde mig till sist för att göra det.  nej, ska se aa nu, om det nu funkar på internet, annars dör jag.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0